22 september 2007

Hurrraaa!

Igår fyllde jag tant, igen. Fyllde tant förra året också. När slutar man fylla tant egentligen??

Hade en jättebra dag. På jobbet bjöd jag på kladdkaka som var uppskattad. Och av dom fick jag en jättefin juicepress, så imorse blev det lyxjuice till frukost, mums!

På kvällen kom mammor, pappor, mormorar, fastrar, farbröder och syskon och fikade. Då fick jag också presenter! Fick en liten fotoskrivare, assnygg!, Sex And The City-boxen, presentkort på ett SPA, armband, halsband och en egensydd liten grön kudde med två kiwis på fårn lillebror, han e så duktig! och en elvisp (en sån måste man ha om man e tant)!
Kunde inte föreställa mej att jag skulle få så mkt fint! Jag är så himla nööööjd!

Ikväll kommer alla (nästan) mina kära vänner och firar mej, och jag har laddat upp med en massa godsaker som jag ska bjuda på!

Så nu måste jag göra mej iordning!

Inga kommentarer: