03 september 2007

Weeii!

Vet ni vad! Jag kanske får sluta tidigare än vad som sagts på mitt jobb. Om det går så kommer fredag att bli min allra sista dag här på bygget. Jag vill komma iväg till mitt nya jobb så fort som möjligt! Ser verkligen fram emot att få börja jobba hos Fungera! Håll nu en tumme för mej, imorgon får jag veta.

Denna vecka verkar bli fullt planerad den med. Veckan börjar alltid med tomma kvällar, men sen vips så är man fullbokad med diverse. Spana in SATS, gå på rockkväll i Kungsan, klippa sej, träffa lisa, fira mamma som fyller år, gå ut och öla på lördag. Hua, bara en massa roliga saker iofs! Kommer nog att bli en bra vecka :) Så torsdag min enda lediga kväll vill jag ju umgås med pojken min också! Fast det blir nog fler kvällar ändå, blir oftast så iaf ;)

Sitter här och väntar på att få något att göra på jobbet.. e lagom segt, tråkigt som bara den....!

Puss & hej!


Inga kommentarer: