31 augusti 2007

Kuknästornet, klockrent!

Åh, hittade sketchen av en slump. Hade glömt bort hur jävla bra den är!!


Så här sitter man och garvar för sej själv en fredagkväll. Lika bra, måste fan bli frisk. Dessutom ska jag vara ute på Djurgården hela lördag & söndag och sälja båtar. Hur det ska gå det märker vi på måndag, haha.

Annars dundrar min förkylning på.. snor snor snor och ännu mera snor. Fräscht va? Inte mkt.. tycker synd om alla människor som får sitta breve mej på bussen/tunnelbanan. Vet själv hur äckligt jag tycker det e när folk sitter å snörvlar. Men jag måste... !

Det är 25 dagar kvar tills jag börjar mitt nya jobb. Det känns som en evighet, men vips! så kommer den dagen att vara här. Men innan dess ska det vara en sista pubkväll på jobbet med temat "Saint Tropez", det kan bli intressant. Ska man klä ut sej då, tro?


Inga kommentarer: