10 september 2010

Vad händer då?

Jag sitter på jobbet, det kurrar lite i magen trots att jag ätit lunch och godis.
Till lunch fick jag (min snälla chef bjöd :)) BBQ Ribs i Sickla. Mycket trevligt!

Jag fick erbjudande om å provköra hans Audi, men jag tackade nej. Jag vet inte varför.. ? Kanske skulle provat?

Toba har vart här och lämnat sovsäck inför helgens kräftskiva. Snart åker vi, hurrrraaa!

Chefen hade köpt nytt jaktgevär, det fick jag hålla i, det va tungt!

Idag har jag jobbat 3 år på Fungera, jag har haft körkort i 6 månader. Tiden går fort!

Jag har pratat med Stensson, äntligen! Han e inte lätt å få tag på den karln.. Men nästa fredag blir det öl å skitsnack, finally!

Nu sitter jag å väntar på att klockan ska bli fem, så vi kan åka till Vingåker och ha en underbar helg!


Hej då!

Inga kommentarer: