19 september 2010

Bullar!

Idag har jag lekt bulltant och bakat bullar. Kanel- och smörbullar. Har bara provsmakat kanelisarna, men ska snart smaka dom andra med. Man måste ju veta att dom är ätbara när dom ska bjudas på!

På tisdag fyller jag 27, så därför har jag bakat lite gott till fikat :)

Annars har jag haft en relativt lugnt helg. I fredags vara vi bara hemma och åt massa god plockmat och kollade på tv å slöa i soffan. För på lördagen skulle vi upp tidigt och gå på dop för lille Vilmer som Gustaf fått äran att bli gudfar till. Efter dopet så var det hockeydags igen. Har inte så mkt kommentarer till det...
Sen hängde Thomas med hem till oss och käkade mat å drack lite vin. Sådär enkelt och trevligt som man ska göra det ibland!

Idag har jag röstat, källsorterat, tvättat å bakat bullar. Ska städa lite, sen kan man slappa i soffan igen med mkt gott samvete!

Här får ni en söt bild på lille Vilmer och mina fina bakverk!

Inga kommentarer: