22 september 2010

Min fina födelsedag!

TACK ALLA NI SOM VAR MED PÅ MIN FÖDELSEDAG! Och snart tack till er som vill träffa mej i helgen ;)

Min snälla chef bjöd mig och alla andra kollegor på lunch, mycket trevligt!
Min ena kollegas söta dotter hade plockat blommor och gett mej ett kort, som hon hade ritat på baksidan av. Supersöt!



Sen på kvällen åt jag å min karl oxfilé till middag, lyxigt ska de va!

Sen kom familjen på fika och gav mej alldeles för fina och många presenter! Jag som knappt önskat mej något. Men så glad jag blev av allt fint!

Fick en grön väska och en rolig bok av min bror. I boken fanns allt man nånsin kommer behöva veta, t ex hur man knyter en slips, utför yoga, hur man gömmer en plunta i en bok osv. Precis ALLT som sagt :)

Jag fick presentkort till Sickla Köpkvarter, en dagens dubbel (spel på hästar) som det visade sej vara vinst på under kvällen, hurra! Bra tippat Pappa!

Jag fick två olika par örhängen, jättefina båda två!

Jag fick ett skal till min iphone, en hårddisk som var rosa med små hjärtan på ;), laddning till min lilla söta fotoskrivare och TIO ROSA ROSOR av min fina karl!

En pannkaksstekpanna och en stavmixer.

Hm, tror att jag fick med allt. Så himla bra och fina saker, tack tack tack tack!!!

Inga kommentarer: