30 september 2010

Grattis alla som fyller år idag!

September verkar va en poppis månad att fylla år i. E det alla vi som blev till på nyårsnatten som får fira då?

Hur som helst.. GRATTIS TILL:

LISA! 27 år idag! Lisa är min bästis från skoltiden. Vi gjorde allt och inget tillsammans. Men nu när vi vuxit upp har vi glidit isär och ses alldeles för sällan.. en eller två gånger om året. Jag tycker det är skandal! Men det är ju också mitt eget fel, så jag får skylla mej själv..
Iaf Lisa, önskar jag dej en underbar födelsedag och allt som hör därtill! Och jag hoppas verkligen att vi ses snart, jag saknar dej trots allt! Puss & Kram!

SOFIE! 26 år idag! Lilla söta smålänningen som har blivit en cool Sthlm:are i sina äldre dagar. Sofie och jag träffades på en club i inte mindre än Bulgarien. Där va hon alldeles ensam ute och dansade medans hennes mamma sov sött (?) på hotellet. Jag va där med Thomas, Lisa & Elina på min första egna utlandsresa, stort! Vi började iaf att prata och upptäckte att vi var rätt lika. Sen väl hemma i Sverige höll vi kontakten och hälsade på varandra. Fick även ha Sofie som sambo över en sommar. Det var livat vill jag lova! Det var då "Ta av dig din truckerkeps" nästan hade hunnit bli poppis.. ;)
Men nu när vi bor i samma stad ses vi aldrig, kanske på en galapremiär nån gång.. Men vi har nog också växt ifrån varandra lite...


• JONATAN! 16 år idag! Min söta kusin från Södertälje! Som man säger när man börjar bli vuxen, vad stor du har blivit! Grattis grattis!

Inga kommentarer: