28 september 2010

Bortskämda Malin =)

Men hej! Jag har inte orkat logga in här efter helgen.. den var så fullspäckad med saker att jag knappt återhämtat mej än...

Men en nästan helt bra helg iaf! Fick lite fler fina presenter, bl a Buzz till PS3an. Jag har aldrig spelat det, jag e lite efter. Men det var jävligt kul! Stackars Jocke & Toba fick tydligen tinnitus av att sitta bredvid mej, vaddå...Skrek jag mkt tro? Näee.. jag skulle väl aldrig!?

Jag fick även en gurkburk. Passar mej bra så mkt gurka som jag äter ;)


Jag fick en flaska rödvin med uppmaningen att jag måste lära mej dricka det... (Jag dricker bara vitt...). Tills jag e modig nog att göra det fick jag ha den framme i köket som prydnad..

Jag fick massa trisslotter, men inte en enda vinst :( Men tanken var fin!

Jag fick en GRIS som nöffar när man trycker den på magen. Den bor nu i soffan tillsammans med den andra lilla grisen :)

Jag fick en liten porslinsgroda som visar rumpan! Snusk!

Jag tror jag fick med allt nu.. Så nöjd är jag med årets födelsedagsfirande! Enda som saknades i lördags var två av mina grisar, Fia & Hanni!

Inga kommentarer: