16 november 2010

Utmanad

Anni skrev till mej att jag blivit utmanad på hennes blogg. Åh vad jobbigt tänkte jag... Men när jag kollade så var det ju inte så farligt, så vi kör då :)


4 TV-program jag ser:
1. Grey's Anatomy
2. It's Allways Sunny In Philadelphia
3. Seinfeld
4. True Blood

4 saker jag gjort idag:
1. Tagit en promenad till jobbet, 30 min
2. Släppt in två okänd människor i jobbporten
3. Inte hunnit läsa alla mail på jobbet (kl e ju bara 9.21)
4. Druckit två klunkar Cola

4 saker jag längtar efter:
1. Julledigheten, den känns välbehövlig
2. Mamma som är i Afrika!
3. Nästa resa till USA, dock ej inplanerad än .. :/
4. Att SSK vinner

4 saker på önskelistan:
1. Glasögonen jag har beställt. Fast iofs, dom har jag ju snart.. men iaf?
2. En stor vindsvåning på Söder (långtids-önskesak..)
3. En resa till värmen snart...
4. En storvinst på LOTTO

4 personer jag utmanar:

1.
Sofi

Inga kommentarer: