06 november 2010

Storebror 30 år!

Igår firade vi att min storebror överlevt i 10 957,5 dagar! Han ville inte riktigt fira, men vi drog ihop släkten och hade en himla rolig fest!

Jag hade pyntat med lite barnsligt pynt, lite skoj ska det ju va! Dock råkade jag köpa HAPPY 100th BIRTHDAY-ballonger... 70 år för mkt!
Men sen under kvällen kom vi fram till att alla barnen, Robin, (30), Maja (27), Jag (27) och Max (16) fyller 100 år tillsammans i år! Det är stort! Så på sätt å vis så köpte jag ju alldeles rätt ballonger.

Till middag bjöds det på skaldjursplatå. Robins favorit bland favoriterna tror jag allt! Det var räkor, havskräftor, ostron, krabba och havskrabba. Och vet ni vad? Jag smakade på ALLT. Vet inte vad som gjorde att jag även testade ostron denna gång, men jag vet att jag iaf aldrig kommer göra om det!
Fy f*****n så äckligt var det! Var inte långt ifrån att de kom upp igen... Näe, ostron var inget för mej. Tur det, för då blir det som vanligt mer till far å bror som älskar det... :)

Det va sång å dans å tårta å alkohol, allt för en lyckad fest!

Här kommer lite fina bilder från kvällen:




Inga kommentarer: