10 november 2010

En hemmasnickrad present


Min bror är det än så länge enkelt att köpa present/julklapp till. Han har i ca 6 år nu fått en säsong av Seinfeld per tillfälle. Jag får varje år fråga vilken säsong han fick senast eftersom att jag alltid glömmer det. Det måste vara jättespännande för honom att få mina paket... :)

Nu senast när han fyllde 30 så fick han såklart en säsong även denna gång, men nu hade jag piffat till det lite! När jag va i New York senast hittade jag ett stånd på gatan där det stod en man och sålde olika manus från alla möjliga filmer och tv-serier. Så jag köpte ett manus från ett av de bästa Seinfeld-avsnitten, nämligen "The Soup Nazi". Kanske t o m är det bästa?!

Det tillsammans med de tre olika godisbitarna som förekommer i serien la jag i en box tillsammans med DVD-boxen. Jag köpte grått skumgummi som jag skar ut hål i för att sätta allt på plats. Sen la jag manuset på toppen.

Jag blev väldigt nöjd med denna present faktiskt! Och det tror jag bror blev med.. :)

Inga kommentarer: