22 november 2010

Fin helg!

Vilken bra helg alla har gett mej! =)

Den började med att vi kunde gå från jobbet lite tidigare. Så jag åkte och handlade massa god mat och sen tog jag med min fina karl å åkte hem till Jocke, Mats & Harry i Årsta. Där åt vi massa med mat, prata skit, lekte med Harry å kolla på Idol. Riktigt bra fredagsmys!
Vi hann med en å annan liten kortispromenad med lille Harry också ute i kylan, brrr!

På lördagem städade vi å gjorde fint här hemma. Sen hälsade vi på Gustafs mamma å dom på tok för galna hundarna som hoppar en rakt upp i ansiktet med den hårda nosen i spetsen. Kladdiga glasögon får man av sånt. Men man kan inte låta bli att bli glad när dom är så glada!

Direkt efter det hämtade vi min snygga kusin Rasmus och drog på hockey. Min magkänsla sa att vi skulle åka på storstryk, men tji fick jag igen! Vi vann över LHC med 4-2! Och vilken match sen då, så himla bra! Och alla mål i powerplay, vilket är ovanligt, för SSK är sämst i hela Elitserien på att spela PP. Så ja, tack SSK för den fina uppvisningen och de tre poängen! Nu har vi hasat oss upp från bottenplatsen igen, kämpa på nuuuuu!

Efter hockeyn var det förfest med massa fina tjejer i en fin lägenhet på Ringvägen. Hemma hos Lina, en söt kompis till Hanni som jag inte träffat på länge.
Sen gick tjejorna ut för å dansa, jag gick hem och åt choklad och kollade på en töntig komedi ;)
Jag e inte så förtjust i att gå ut å dansa, jag e mer för å sitta på nåt mysigt ställe å prata skit... Dansa va kul för typ 7 år sen? ja, man börjar bli gammal ;)

Helgen avslutade jag med att sova länge, springa runt i lite affärer på söder för att bl a köpa nya skinnhandskar då jag tappat bort mina jag hade...
Sen åkte jag till min söta lilla Mormor och hälsade på. Köpte med mej en röd julblomma, det var mkt uppskattat! Hon fick även huvud och ryggmassage, det uppskattade hon nog ännu mer...

Sen kom jag hem och började läsa en ny bok. Och sen blev det middag och soffliggande med min fina karl!

En mkt bra helg med andra ord! Nu längtar jag till mamma kommer hem!


Nu blir det skräckfilm för hela slanten!

Inga kommentarer: