26 januari 2009

Lugn skön helg!

Det har vart en lugn skön helg! Vaknade i lördags och hade lite ont i ryggen.. La mig på soffan efter flertalet försök att få Gustaf å dela med sej av täcket.
Sen åkte jag iväg med mamma å bror till mormors lägenhet och kollade igenom alla saker. Vad som skulle slängas eller inte. Hittade några saker som jag ska ta hem :) Sen en liten fika hos mormor som blev så himla glad att vi kom på besök!
Sen var det hemmakväll med Gustaf. Jag lagade grekiskt. Sen låg vi i soffan å stank vitlök. Sen minns jag knappt vad vi gjorde.. inget speciellt med andra ord :)

Igår köpte jag nya träningsskor och byxor. Det ska vara lite kul å börja träna också, inte sant? För ikväll blir det första träningspasset sen oktober förra året, kommer bli hårt! Men det ska bli kul också! Och framför allt skönt å röra lite på sig...
Sen skulle vi kolla på tapeter, men det orkade vi inte. Men vi köpte däremot lite fler klistermärkesdekoration till köket. Mkt snyggt! Får fota ikväll så ni får se.. Kanske även ska fota våra nya stolar också!
Sen lagade jag en jättegod lasagne! På kvällen började vi kolla på en film, Bangkok Dangerous, men jag somnade efter halva. Kanske får se klart den ikväll, för den var bra... !

Nu e jag på jobbet. Lite segt idag med. Men jag hoppas att det kommer igång snart! Jag vill ju göra nåt :)

1 kommentar:

Maria Falegård sa...

Japp, jag syftade på din blogg! Jag måste ha fullständigt hjärnsläpp, för jag kände inte riktigt igen mig... Eller så är det profilbilden bara som är ny. Fin! Hrm. Hrm. Nåväl, hoppas allt gick bra på träningen! I helgen sprang jag för första gången på flera månader... men det gick faktiskt rätt ok. Go'kväll!