07 augusti 2007

Rent å fint!

Puuuh! Nu har jag äntligen städat hemmet. Det såg inte bra ut innan, inte i mina ögon iaf. Har knappt vart hemma, bara hemma å vänt. Så man bara slänger in saker å lämnar disken framme. Så jag hade besök av såna där äckliga "bananflugor" som kalasade på en gammal avakado som SL köpte nån gång och aldrig åt upp.. (dumma sl hihi).

Men nu är det rent och fint och jag kan sitta här vid datorn med gott samvete. Fast egentligen borde jag lägga mej i sängen och läsa vidare på min bok. Den är ju jättebra! Bara det att datorn har alltid något att erbjuda.. som att: att jag borde ladda upp en massa bilder i bilddagboken, läsa massa bloggar jag inte hängt med i, kolla läget på facebook, msn:a, läsa ab.se, osv.. finns massor av skoj.. hehe. Så det är svårt att vara duktig och läsa. Men jag ska försöka.. !

Grekmaten med Gustaf var väldigt god och mysigt sällskap, saknar dej love! Imorgon ska vi umgås mera! Puss!


Inga kommentarer: