06 augusti 2007

Semesterdag 15

Nu har det gått väldigt många dagar av min semester. Är tyvärr redan inne på halva tiden. Men den tid som gått har inte alls känts så kort som den brukar.
Jag har spenderat min semester ute på olika stället ute på vischan. Väldigt skönt att komma ifrån stan och bara ha tystnad omkring sej. Där nätterna är kolsvarta och man ser stjärnhimlen klart och fint. Jag trivs bra ute på landet, men är nog inte beredd att bo där ute. SÅ mycket gillar jag det inte, hehe.

Idag har jag börjat min inskolning. Det har börjat bra och det känns bra, så detta kommer nog att bli jättebra hoppas jag! Så segt att det nästan är två månader kvar tills det börjar på riktigt bara...

Nu när det är sommar och semester orkar man inte blogga så mkt. Så ni får ha överseende med det!

Ska ta en svalkande dusch och sen sätta mej på balkogen och läsa Stieg Larsson (som alla andra) och bara njuta av denna goa kväll!


Inga kommentarer: