25 augusti 2007

Jag har vart så tråkig!

Jag har inte bloggat så mkt på sistonde. Denna vecka har jag nämligen legat hemma i sängen och vart förkyld. Så det har inte direkt hänt något spännande i mitt liv...

Men igår var jag på kräftskiva hemma hos min far i Mälarhöjden. Det var roligt! Inte för att jag åt kräftor, jag åt hamburgare med Max istället. Still a kid!
Sen åkte jag, Hanni & Max ut med pappas båt. Första gången jag körde helt själv. Sen la jag till vid bryggan helt själv också (med lite instruktioner från pappa). Sen när jag lagt till fick jag applåder från alla i huset som satt uppe på terassen! Haha, det var roligt! Jag blev lite stolt faktiskt över mej själv :)

Igår fyllde Jocke år, GRATTIS! Idag ska han firas. Ut och äta och lite dricka.

Det var nog allt jag hade att berätta.. ska se om jag orkar lägga upp lite bilder i bilddagboken nu.
Min pappa till vä & Hannis till hö, e dom inte söta? :)


Inga kommentarer: