15 januari 2007

"update"

Nu har jag vart sådär dålig på att blogga igen, så jag får väl försöka att uppdatera lite om vad jag gjort å så.
Egentligen har jag nog inte gjort sååå mycket faktiskt.

Jag firade jul hemma hos pappa förra veckan eftersom att dom va bortresta på julafton. Men det var juh inte riiiktigt julstämning, men det fick gå ändå! Till middag fick vi hummer till förrätt och oxfilé till huvudrätt. Första gången jag ätit hummer på riktigt. Det var ganska god smak, men koncistensen var mindre kul.. :/

Sen fick vi massa thailändska julklappar, och så fick jag ett duntäcke. (hm känns som om jag skrivit detta förut..?).
Max fick en 4x4x4-rubiks kub av mej, galet svårt! Undrar om han nånsin kommer att klara den...? Och så fick han också en Rubiks Mini, i form av ett Homer Simpson huvud. Sjukt svårt, men Max lyckades på nåt vänster att få den rätt till slut...

Vad har mer hänt? Mja, va ute en sväng med Zabina, Jesper och Pontus för nån vecka sen på en irländsk pub, mycket trevlig kväll!
Ska försöka börja tanka upp lite bilder på min fotosida, fan va dålig jag e på det då!!

Äsch, sen har jag försökt komma igång med träningen. Men det går väääldigt långsamt... Fy på mig igen. Men men, jag har inte slutat träna iaf! Kommer nog igång snart :)


aaa, så ere. Kommer faktiskt inte på nåt vettigt att skriva ...

Lite bilder från Foggy Dew på Sveavägen.






Sen lite bilder från julafton!

Inga kommentarer: