02 januari 2007

Nyårsafton 2007!


Måste väl rapportera lite från nyårsafton antar jag. Iaf för min egen skull att jag inte glömmer vad vi gjorde.
Jag tar det lite kort, för jag e egentligen för trött för att sitta å knåpa ihop något bra nu.

För det första måste jag säga att denna helg har vart otroligt lång. Kändes faktiskt längre än självaste julhelgen, fastän den var kortare, mycket märkligt. Men det har vart en underbart mysig helg!

lördagkvällen kom Basse & Sl över för att planera lite mat inför nyårsafton. Det slutade med middag och kändis-TP till klockan 01 natten. Men vi hade trevligt!
söndagen lagade vi mat i flera timmar, och gott blev det! Se bilderna nedan. Thomas kom en visit också, jätteskoj att du dök upp! Ja, sen var det bara att umgås å ha kul, å det hade vi!! Tråkigt när Thomas gick bara :(

Klockan 12 stod vi glada som små barn ute Gustafs balkong. Vi måste nog ha haft bäst utsikt av alla jag känner! Den utsikten går knappt att slå. vi såg hela Sthlms fyrverkerier och behövde inte trängas med massa andra människor uppe
t ex Skinnarviksberget som man gjorde när man var liten.
Jag och Sl stod å skrek av glädje för att det va häftigt! Man var verkligen som ett litet barn julafton, haha.

****Tack för en jättemysig Nyårsafton****

Och tack alla för ett bra 2006, det mesta har faktiskt vart bra, har väl hänt lite saker som man kanske inte ville skulle hända. Men det kommer alltid något gott ur det onda, som tur är!

Och jag hoppas att 2007 kommer att bli minst lika bra!
Och till Gustaf; tycker om dig mer och mer för varje dag som går! Tack för att du finns! -puss-

Nyårslöfte? Näe, vad ska dom vara bra för? Man bara bryter dom iaf. Jag har nog aldrig haft ett sådant, varför börja nu?

Pappa-familjen har äntligen kommit hem från Thailand, skönt. Har faktiskt vart lite orolig f
ör att det skulle hända dem något. Senast för några dagar sedan sprängde dom ju bomber i centrala Bangkok, där dom alla var, men dom var helt utom fara, tack och lov!







Inga kommentarer: