23 januari 2007

IDIOT! Varskadu?!

Om två dagar är det bestämt. Förhoppningsvis iaf.. Jag väntar på ett telefonsamtal. Jag vill helst att det ska ringa nu..
Men sen i torsdags har jag faktiskt tänkt på annat och inte tänkt på just det, för jag vill inte hoppas för mkt, då kanske man blir besviken. Men troligtvis inte. Tror att detta kommer att bli jättebra!!
Håll en tumme eller två!!

**

I fredags när jag var på spinning hände något läskigt. Efter passet när vi skulle varva ner så hade jag blodsmak i hela munnen (var tvungen att kolla att munnen inte var full av blod! Det var den inte..), jag mådde illa, var yr och ville bara lägga mej ner raklång på golvet. Jag hoppade över stretchen och gick in i omklädningsrummet och satt på en bänk i 20 min. Sen tog jag en dusch, glömde låsa skåpet.. satte på mej trosorna utåin! haha (märkte det när jag kom hem...).
Jag var helt förvirrad. Så det blev ingen Core den fredagskvällen för min del, tråkigt, för jag gillar Core! Men men, på fredag!
Kommer bara att bli lite läskigt att gå på spinning nu igen, men jag får ta det lite lugnare. Inte ta i allt för mkt! Stackars min lilla kropp...!

Sen gick jag och Gustaf och käkade grekiskt på Årsta Torg. Fan vad gott det är! Å mysigt å gå ut å äta med min babe :)

**

Lördag lördag lördag.. Dags för utgång! (Lääänge sen!). Åkte hem till SL och lagade god mat, snacka skit, hade Pre-party. Sen tog vi taxi in till stan. Den taxichauffören hade inte duschat på typ en månad.. fan vad det stank!!! (sen kände jag den lukten hela kvällen, hoppas ingen annan gjorde de!).
Sen knatade vi in på Medusa. Träffade små Göteborgare som tyckte att JAG var gammal. "Du är ju snart 30!". Själva var dom 86:or... småpluttarna.. ;)
Sen kom Kris å hans tjej Sharon dit. Hann inte prata med henne så mkt, men hon verkade nog trevlig. Läskigt att prata engelska bara, det e juh inte direkt min starka sida... :S Kanske boooorde öva på de?
Sen pratade jag med nån annan Göteborgare å hennes kille, dom va trevliga. Sen var det dags att gå (glida) hem. Det vart ju snöstorm. Och jag å SL hade ju klackskor på oss, ingen höjdare direkt... Som små bambis på hal is lyckades vi till slut hitta en taxi uppe vid slussen som körde oss hem. SKÖNT.

**

Söndag vart lite av en bakisdag. Gick upp 13.30. Fikade på Merci med Gustaf (frukost). Åkte hem, sov mellan 18-19. Slöade lite mer och gick å la mej och somnade vid 01 igen. Inte mkt nytta gjort den dagen!

**

Imorse höll bussen på att krocka med en bil som inte såg sej för som skulle svänga vänster. Busschauffören tvärnitar och tutar som en galning, öppnar fönstret och ropar "varskadu?! varskadu?! IDIOT!" haha, det gav mej iaf ett gott skratt att starta dagen med!
Nu sitter man här och sliter..

**

Lägger snart uppe lite bilder från helgen.


Jag & Sl hemms hos Sl innan utgång..


Kris och.. Har glömt namnet..sorry!


SL & Sharon, Kris tjej.


En glad Göteborgare på Medusa.


En pigg Malin dagen efter..? :S



1 kommentar:

Örjan sa...

Jag vill också se dig hantera småpluttar och halka omkring som Bambi! Det låter kul...