19 november 2006

Va stört...

Fördelen med att inte bo hemma: Man kan sova så länge man vill.
Nackdelen med att inte bo hemma: Man kan sova så länge man vill.

Igår gick jag upp ur sängen kl 16.30. Somnade kl 01 natten innan. Sen tog det mej ett antal timmar att bli människa. Allt jag fick i mig var chips, cola och chokladbollar. Vanlig mat gick inte alls att få ner. Vet inte vad som hände med mej, men jag var helkonstig, nästan som om jag vore hög. Har dock aldrig varit det, men jag lät nog som om att jag var det.

Denna morgon var dock helt tvärt om. Vaknade 09.30. Började plocka undan kläder, sen kom jag på att jag måste dammsuga, sen skura badrummet och så diska såklart! Så nu sitter jag här, strax efter 11, med en nystädad lägenhet å väntar på att idol ska börja som jag missade i fredags.

Drömde om min chef inatt. Han var med i en musikal och dansade och sjöng. Inte riktigt hans stil.. Jag var lite lagom chockad i drömmen.

1 kommentar:

Örjan sa...

Jag vaknade innan klockan blivit 6 i morse... Det är inte att rekommendera. Mörkt, kallt och regningt ute då bara... Brrr!