26 november 2006

En lugn skön helg

Har varit en väldigt lugn helg, nästan som vanligt nu för tiden. Vet inte.. men jag föredrar oftast att vara hemma och ta det lugnt istället för att vara ute och supa. Men det där går nog i perioder...

I fredags hade jag en jättemysig kväll med söta sl. Vi käka tacos, kolla på idol (jag röstade t o m !), prata massa strunt och till det viktigaste: Kollade på Grey´s Anatomy. Vilket underbart program det är! Det har verkligen allt... Kan inte bli bättre!

Igår gick jag på stan med Gustaf och försökte hitta julklappar. Men hittade bara till mig själv, ett linne och tre par trosor på Gina Tricot. Jag tycker verkligen inte om att köpa julklappar... I år kommer dom bli extra tråkiga känns det som. Förlåt alla som jag ska köpa till..

På kvällen var jag hemma hos Jesper & Zabina. Ni e för söta! Och jag vill kidnappa eran katt! Kan man bli sötare? När jag blir stor ska jag skaffa katt igen, jag VILL ha!
Vi kollade iaf på nåt försök till en bra skräckfilm. Men den va bara helt störd. Inte läskig heller... Vart hittar man BRA skräckfilmer egentligen?! Ge mig tips någon..

Idag är det dags att träna spinning & core. Va ju för bakis för att träna i fredags, så får ta tag i det idag istället. Sen åka hem till Gustaf och laga lasagne...mm vad gott det ska bli! Vill ha det nuuuuuu! Mums...!

Det var min helg det.

Inga kommentarer: