11 september 2006

feber? inte alls..

Haha, måste bara berätta vad som just hände mej när jag var uppe på torget för att köpa det-e-synd-om-mig-pizza.
Jag gick in på pizzerian och beställde en Marga(e?)ritha (tänkte vara lite wild and crazy, brukar ju köpa Calzone utan skinka haha). Så medans jag väntade gick jag in på Ica och handlade så länge.
När jag sen ska hämta och betala pizzan så säger dom att dom inte tar kort.
Så jag knallar bort till bankomaten och knappar in 100:- tar kortet och kvittot och går tillbaka till pizzerian. Där ska jag ta fram min peng och betala.. men till min förvåning så kommer jag på att jag tog nog inga pengar ur bankomaten... vaddå förvirrad?
Så jag springer tillbaka till bankomaten, halvvägs möter jag en tjej på cykel, som stod bakom mig i bankomatkön, hon har en hundralapp i handen och var ute och letade efter mig!
Tänk att det finns alls lite snällt folk här i världen. Jag gav henne en stor kram och sa att jag va supertacksam!
Så jag fick till slut min pizza och nu har jag ätit upp den och konstaterat att jag ska fortsätta att köpa Calzone i all framtid, för en oinbakad pizza va inte alls lika spännande.

Så var det med det.
Måste nog ta å kolla om jag har feber iaf.... :/

Inga kommentarer: