11 september 2006

Ibland e livet bra surt..

Vet inte riktigt vart jag ska börja?
Mitt liv just nu är en enda stor soppa. Jag är hemma på beordran av min chef pga av arbetsvägran.
Kan ni tänka er? Malin, världens goaste och snällaste människa har hamnat mitt i detta trubbel?
För att göra en väldigt onödigt lång historia kort:
Jag sa nej till att jobba med bio (jag har ju bytt jobb!), då blev jag anklagad för arbetsvägran.

Fortfarande är jag nu hemma och väntar på samtal från jobbet.
Jag vill veta NÄR jag ska komma tillbaka och jobba och VAD jag ska göra när jag kommer tillbaka.
Jag tänker inte nämna några namn i allt detta som har hänt, men jag måste säga att det är helt stört hela grejjen och jag är rätt så upprörd.
Som grädde på moset har jag nu blivit sjuk och kan inte jobba ändå, det e väl lika bra I guess.
Så nu sitter jag hemma och väntar på information om min framtid och på att bli frisk och på mail... Ja, jag lär ju söka nytt jobb efter allt detta som har hänt.
Man kan inte låta sej utsättas för vad som helst!

Så efter att ha vart "avstängd" från jobbet sen i tisdags så har det resulterat i att min ekonomi har fått ta stryk. Med detta menar jag att eftersom att det är som synd om mig så har jag tagit vara på tiden med att shoppa mej gladare. Det har faktiskt fungerat lite granna, dock är min plånbok inte lika glad.. Min nya favoritaffär är numera Gina Tricot, tack Hanni för att du visade mej dit, hehe.
Hanni är numera min Personal Shopper, ska alltid ha med dej babe! Hehe

Oh well.. Det har varit en konstig vecka för mig, hoppas att den snart ordnar upp sig och att dom hör av sig från mitt jobb.

/Malin

Inga kommentarer: