20 september 2006

Marängspöken

Idag har det flytit på bra på jobbet. Jag har verkligen kommit in i det, å det känns jättebra!

Idag när jag pratade med Gustaf i telefon kom jag på att jag glömt min handväska nere i cykelrummet, gaaaaaaah. Sprang ner och som tuuur var så låg den faktiskt kvar! Tänk om nån hade tagit den.. Mobilen, plånboken, almanackan.. usch massa saker som skulle vart borta.
Jag måste sluta vara så förvirrad!

Nu ska jag sätta på mej förklädet och baka kladdkaka till mina kollegor.
JAG FYLLER JU ÅR IMORGON! (för dej som glömt..hehe)
Så ska jag försöka göra så kallade marängspöken, haha det kommer totalt misslyckas tror jag. Men det ska bli kul å se om jag klarar av det...!

Köpte nya skor igår. Bruna mocka klackskor, mycket fina, I like!

Dags å ta tag i kakan dååååå!

Inga kommentarer: