04 september 2006

F´låt..

Förlåt förlåt för att jag inte lägger upp bilder på min sida.
Jag bara glömmer bort det hela tiden...
Kanske bättrar mej nu när de börjar bli regn å rusk ute, då ere mer skoj å sitta vid datorn, så jag ska fan ta å rycka mej i kragen!
Jag har iaf en massa roliga bilder som ni snart ska få se!
Och så ska jag lägga upp gamla bilder också, så att man har allt samlat på en å samma plats.

Min helg har vart bra!
Har inte träffat min Gustaf så mkt dock, men som sagt så har vi all tid i världen att umgås :)
Va på bio i fredags och såg "Hotet inifrån" med Keither Sutherland,
den va faktiskt riktigt bra! Var som en komprimerad säsong av 24. Men lite tråkigt att han inte hette Jack Bauer!

Lördag vare tänkt att jag skulle ut med Hanni & Emme..
Åt tacos med dom å satt på balkongen hela kvällen, men nån energi till att gå ut hade jag tyvärr inte, det va tur att jag stannade hemma,
för jag somnade en halvtimme efter att jag gått in till mej, hehe. Tröttis...!

Igår så sov jag ganska länge, hade tänkt gå å träna, men blidde visst inte så...
Så jag umgicks med Jack Bauer istället ;)
Säsong 2 äntligen avklarad!! Dags att börja med trean, yes!
På kvällen åkte jag å Gustaf ut till Djurgården för å hämta å köra hem pappas båt efter båtmässan som vart under helgen.
Vattnet utanför Slussen var inte å leka med! Vilka jävla vågor, kändes som om dom skulle välta hela båten..
Så det va faktiskt lite läskigt.. :S Men sen när vi kom in till Danvikstull kändes de bättre.
Sen slussade vi å körde hem, lite slalom, e ju roligare så ;) hehe

Idag e jag back at work, lite lagom småtrött... Kanske går över efter lunchen?
Lite småsegt med arbetsuppgifter.. :S
Men hade fått ett svar på en annons som jag gjorde i fredags, "Proffsigt gjort!". Det är ett bra betyg, men jag va själv väldigt nöjd med annonsen också :)
Detta kommer nog att gå bra!

Dags att börja fundera på vad man ska äta till lunch...?

Ha en bra dag alla ni som läser :)

//Malin

Inga kommentarer: