20 juli 2009

Update!

Helgen spenderades i Västmanland (tänk vad man kan lära sig) bland mysiga människor! Grillning båda kvällarna, vin den ena men inget badande. Vädret tillät inte riktigt.

I lördags åkte vi till den lilla staden
Nora (ni vet, "Tre små gummor skulle gå en gång.. till maaaarknaden ut i Nooooora"). Där åkte vi ånglokståg, tuff-tuff-tuff! Det var mysigt!

I en bokaffär där skulle jag köpa tredje boken, Åse, i en serie med Denise Rudberg såg jag till min lycka tredje boken i serien Twilight! OH! Jag trodde de skulle dröja minst ett halvår innan jag skulle få läsa den. Längtar så tills jag får sätta tänderna i den! (höhö)

Nu är jag alldeles ensam på jobbet, alla kära kollegor är på semester, värsta glidarna! ;) Jag ska
jobba tre hela veckor till innan det e min tur..

Nu ska jag börja klura lite på
uppdraget jag har fått av chefen och hoppas att jag komma fram till någe bra! Dags att visa framfötterna!

Inga kommentarer: