09 juli 2009

Strange dreams...

Kom precis på en del av min dröm inatt.

Var nånstans i Sverige, fast på semester utomlands (????). Mellan några ställen fick man åka buss (fast det va egentligen en helikopter).

På en av dessa satt
Paris Hilton (ok?!) breve mej. Jag tänkte "henne ska jag inte prata med å va sådär pinsam och jobbig, och för det andra är jag inte så intresserad av å prata med henne heller..). Men då började hon prata med mej istället. Jobbigt tänkte jag, måste man anstränga sej å prata engelska. Men det var inga problem för hon snacka klockren svenska?! (otippat eller vad?).
Så jag frågar då henne hur hon kan så bra svenska?

Och här kommer det bästa i hela berättelsen, Paris svar: Jo, för en gång träffade min mamma
Michael Jackson, han var magsjuk och kräktes en massa. Sen svimmade han och min mamma var tvungen att ge honom mouth-to-mouth... varpå hon andas in hans ångor och BLIR GRAVID! Och sen föddes Paris talandes perfekt svenska... Är det inte logiskt så säg?!

Det där vara en liten del av mina skummar drömmar inatt, kan säga att jag e glad att natten är över, den var lång och otäck! :/


Inga kommentarer: