15 juli 2009

Än lever jag...!

Nu har jag vart dålig på uppdatering, blir så ibland va?

Helgen som var hälsade på min älskade Hanni i Gbg, trevlig och rolig helg! Kort och intensiv!
Självklart fick jag åka baklänges både dit å hem.. min vanliga otur, men åksjukepillerna hjälpte iaf ganska bra!

Sen har jag jobbat. Ganska lugnt på jobbet nu när många är borta på semester, skönt!

Idag har jag sprungit en snabbrunda på Söder (istället för det svettiga o-AC:ade gymmet, bläe) sen tog jag Gustafs hantlar å körde stenhårt med mig själv. Sen lite situps och ryggövningar. Sen en snabbdusch och nu blir det nog ett glas vitt på medis med mina favorit-Fior :)

Puss å hej!


Jag hade önskat mig kallt vin när jag kom fram. Det var det första jag fick i handen när jag klev av tåget... haha! Kändes lite dumt att gå runt på stan med ett glas rosé :P


Jag, Hanni och Jessica, coola brudar? ;)


Suddig men fiiiiin bild!



Nån gång under kvällen dök den här figuren upp också...

1 kommentar:

Hanni sa...

Hahah. Den där mumien missade jag på min förfest. När dök han/hon/den/det upp egentligen? ;)

Kom tillbaka snart! PUSS!