25 juni 2009

Ett mysterium!


Idag har vart en konstig ögondag. Har tyckt att jag sett suddigt hela dagen, har inte alls känts någe bra... Antog att linserna hade blivit gamla å skruppliga.

Men nu ikväll när jag skulle plocka ur linserna tyckte jag att det gjorde lite ont på vänster öga när jag petade med fingret. Där fanns ju ingen lins?! Vart fan har de tagit vägen? Jag satte ju dit den i morse? Har den ramlat ur? Eller kan en lins åka in bakom ögat!? Usch, va läskigt. Iaf känns det inte så.. hoppas att så inte är fallet!

Detta kommer för alltid att bli ett mysterium.. Men mysteriet med att jag såg dåligt är ju iaf löst?

2 kommentarer:

sofi sa...

Knasigt!?

Men.. linser kan åka in, ja inte bakom men liksom bakåt i alla fall. Men det känner du nog då, det lär inte vara skönt!

Du var väl trött och förvirrad i morse och glömde bort den ena helt enkelt, hihi.

Jag får stanna hemma i morgon förresten, Elis ögon blev sämre på eftermiddagen :( Hoppas du inte få allt för mycket att göra!

Jag kommer förbi någon dag nästa vecka och äter lunch och tidrapporterar det sista, haha! Jag hör av mig!

anni sa...

Wow, Du är ju värsta Sherlock Holmes. Hur går det med twillight förresten? Gillar du den?