11 juni 2009

Spikmatta

Igår lånade jag min kollega Sofis lila å fina spikmatta. Efter att jag kommit hem efter träning, duschat, ätit och spelat lite flipper så vågade jag mej på den. Kände på den med händerna, AJ! Den var ju jättevass.. ska man lägga sig på detta? Tja, jag har ju ganska hög smärttröskel.. vi får väl se! Men Gustaf fick börja, han la sig ner, å gjorde några miner betydande: de gör ont, men sen låg han där. När jag kom tillbaka ca tio min senare hade han nästan somnat :)

Okej, det var inte så farligt då, så jag provade. Men, det kändes ju knappt nånting? Måste ha lagt mig fel? Upp igen, lägga sig igen. Näe, det ska inte kännas mer än såhär tydligen. Men efter en stund började det bli varmt och stickas lite, oh så skönt! Jag tyckte det var riktigt skönt faktiskt!

Det som var bäst var att man bara var tvungen att ligga stilla och bara andas och tänka på ingenting. Sånt behöver man nog göra ibland...

Så jag ska nog skaffa mej en egen!

Inga kommentarer: