15 juni 2009

Ännu en helg har passerat...

Idag har det vart ett jävla drag på jobbet! Mailbombning skulle jag vilja kalla det... Hua! Men kul att äntligen få jobba och att dagarna inte går så segt. Allt eller inget... ?
I helgen var jag på WTAI i regnet. Eller det regnade inte så mkt, men lite måste man få beklaga sej? Såg iaf Sea Sick Steve, han va riktigt cool! Neil Young såg jag på avstånd, men hörde väldigt bra :) Drack lite cider under tiden, gott!
Hängde först med Ellen å lite kompisar till henne, mkt trevligt folk! Sen kom Rille å Chrille (haha) å gjorde mej sällskap, vi stod nog på en å samma punkt i fyra timmar. Med lite kisspauser då förstås..
Kvällen slutade på Kellys, bland annat löst folk. Där det blev lite roliga diskussioner som jag inte ska gå in på här :) Men inga hard feelings nånstans iaf, så att det e uppklarat, bara skoj!

Lördagen försvann i sömn och soffliggande...

Söndagen bjöd på lite shopping i Skrapan och i Sickla, middag hos mamma och att jag gav Gustaf förtidiga födelsedagspresenter. En longboard och en snygg tröja.

Usch vilket tråkigt inlägg, men bra å ha för den som inte pratat med mej =)

Inga kommentarer: