10 juni 2009

My Bloody Valentine i 3D

Igår var jag på bio och såg denna film. Jag tyckte att det var riktigt coolt! En häftig upplevelse som jag faktiskt rekommenderar! Jag vet, Anni, du kommer protestera ;)

Filmens handling tyckte jag också om, för jag verkligen älskar b-skräckisar! Inte för att man blev rädd... Det blev som sagt bara alla fjortisar som skrek och sen börja fnissa, för det e ju pinsamt å bli rädd på bio....

Men ja, den får en 4/5 av mig iaf. Säkert ingen som sett den som håller med, men jag gör! Så gå och se den om ni vill få en lite annorlunda upplevelse!

2 kommentarer:

anni sa...

Herre min JESUS! Jag gillar Killer Tomatoes bättre än den där! =) Och det säger en hel del. Men visst, den var inte till hundra procent förutsägbar och det ska den ha cred. för. Men den var fortfarande tööööntig. En 2/5 från mig!
Ps. Du kommer älska NEW MOON! =)

herrbafver sa...

Ääh, börja prata när ni sett Coraline i 3D! Där pratar vi den bästa "skräck"-filmen på hundra år...