07 augusti 2008

Wake

Igår va jag hos min far och firade lillebror som fyller 14 idag. Han har blivit så jäkla stor.. ingen söt liten busig pojke längre direkt! Eller okej. Han e fortfarande söt och liten. Men inte riktigt på samma sett.. Max ska ju alltid vara liten och ropa DENNA hela tiden... :)

Efter 'den mexikanska buffén' tog jag Gustaf, Hanni, Örjan & Max en tur med pappas båt. Bort mot Drottningholm under en bro, nästan så man slog i huvudet! Sen åkte jag och Max Wakeboard. Denna gång kom jag upp på andra försöket, har börjat få in snitsen nu, inte illa! Till slut blev jag så trött i kroppen att jag fick sluta, men oh så roligt det var! (känns i axlarna idag... )
Örjan försökte om å om igen men lyckades inte riktigt få till den där köttbullen (biffen, pannkakan.. ?). Men nästa gång, då lovar jag att du kommer upp!

Nu sitter man på jobbet och längtar tills man får gå hem. Dags att gå och träna direkt efter jobbet. Sen vill jag äta, jag äääär så hungrig!


Inga kommentarer: