22 augusti 2008

Lite anteckningar

Jag såg en lustig sak häromdagen påväg till jobbet. En dam i kanske 50-års åldern som var ute och gick stavgång. Det är inte så konstigt. MEN skorna hon gick i... hon gick i klackskor! Inte varje dag man ser det.

Igår trampade jag på en snigel, jag har fortfarande dåligt samvete för att han fick en lång och smärtsam död, FÖRLÅT!!!

Hanni bor i GBG, jag har nog inte vant mej vid tanken än, i mitt huvud e hon bara bortrest en stund. För snart kommer hon hem igen! Redan nästa helg! Tur att det finns telefon och internet.. Usch vad jag saknar dej här hemma!

I början av veckan blev jag stucken av en geting. AJ, mellan lill- och ringfinger. Nu kliar det en massa. Mitt första getingsting i hela mitt liv så vitt jag vet. Och tydligen så var jag inte allergisk, puh!

Gustaf är min man och så ska det förbli, LOVE YOU!

The End.

Inga kommentarer: