15 augusti 2008

I can't work...

Jahapp. Känns bra att vart på jobbet sen halv tio imorse och inte ha gjort ett skit. Strömmen bröts inatt till allt vi har här på jobbet. Sen när vi startade om dom imorse visade det sej att ingen, ja ingen har lösenordet till våra servrar. Superbra! Och iom att allt det jag jobbar med ligger på våra servrar så kan jag inte jobba, kanon!

Visst, det är lite skönt att bara lalla runt. Visserligen utan t o m vanligt internet tills för en timme sen. Men sen när allt kommer igång kommer jag att ha så mkt att göra att jag antagligen kommer att få jobba över. Kul på en fredag. Och jag e bjuden på fest kl 18 ikväll.

Jag har en viss känsla av att jag inte kommer att lyckas komma dit i tid... damn it!

Så, nu har jag iaf fått skriva av mig lite, finns som sagt inte så mkt annat att roa sej med nu... jag har ätit lunch, kollat facebook, kollat bloggar, läst aftonbladet.se ca 10 ggr. Förslag någon?

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA!! Ingen kan lösenordet, en klassiker! *fnissar som en tokig*