25 augusti 2008

Helgen som varit..

Vilken himlans lång helg det har vart. I torsdags åkte jag medd Gustaf ut till Järna, dags för katt- och hustvakt igen. Alltid lika mysigt!
På lördagen modellade jag i mina maskeradkläder, kan bli riktigt cola bilder! Får lägga upp några när dom är klarfixade av Gustaf.

På lördag kväll bjöd jag tre vänner på middag hemma på min balkong. Sen drack vi lite drinkar och öl för att senare bege oss på hemmafest i Bagarmossen. Känns som väldigt länge sen man åkte lite småfull på en tunnelbana till en hemmafest, lite nostalgiskt faktiskt! Väl på festen hade jag jättekul! Väldans kul! Blev bjuden på Absinth, det var nog mindre bra.. märkte jag sen när jag kommit hem och skulle sova.

Såå... hela söndagen blev till att ligga i soffan och dricka cola, kolla på tv och läsa i min bratiga bok. Haha. Läser en bok som heter "Pappas flickor". Den handlar om 4 kvinnor mellan 30-40 år som har en massa pengar och är lagom kända. Om deras karriärer och kärleksliv. Faktiskt kul att läsa om sånt som man aldrig kommer att uppleva själv. Om divor och glamour , osv..

Åh nu sitter jag på jobbet å har inte mkt att göra.. så jag passade på att blogga lite. om 2 timmar och 42 minuter får man gå hem, jag längtar!


Inga kommentarer: