05 augusti 2008

I´m back! (?)

Oh vad länge sen det var som man skrev några små ord i denna blogg. Man kan väl säga att jag tappade intresset lite grann.. Tyckte nog att det räckte med att läsa alla andras bloggar, men dom försvinner sakta men säkert dom också. Det är inte riktigt sån där blogghysteri längre... tack å lov?
Men jag måste säga att jag saknar att sitta här och skriva av mej om en massa skit som ingen nog egentligen bryr sig om! Och jag älskar att läsa andras bloggar, iaf de som är skrivna av människor jag känner, annars är det riktigt tråkigt...

Hanni - mina fina vackra vän ska lämna mig och sthlm för den dumma lilla staden Göteborg. Jo, jag är faktiskt glad för Hannis skull! Det klart att jag är det! Men usch så ledsen är jag också... Kommer att bli så tomt utan dig på andra sidan väggen.. Men vi ska nog klara det, visst? :)

Inatt drömde jag om min morfar, vi pratade med varandra i telefon. Jag var inte alls gammal när han lämnade vår värld, kanske ett år? Jag vet inte.. Så det var en konstig känsla att drömma om honom och höra hans röst. Jag frågade honom varför vi inte kunde ses när han nu levde igen? Han svara var att självklart skulle vi ses! Sen vaknade jag... med tårarna rullandes ner för kinderna, sorgligt...!

Inga kommentarer: