05 oktober 2007

Update?

Trött.. jag är så trött! Äntligen är det helg så att man kan vila ut lite. Men imorgon får jag inte sova, för då ska jag ut till Södertälje och köra båtar. Tänk att jag har ett heltidsjobb och ett extrajobb, det är ju nästan knäppt. Inte för att jag jobbar jättemkt med extrajobbet, men iaf.. Men det är roligt, så det gör mej inget :)

Nu sitter jag här och bara babblar en massa skit. Har nog inget vettigt att säga.. Sitter och väntar på att Hanni ska komma hem med mat och sen ska vi kolla på Idol. Jag svälter snart... åh jag e så hungrig!! Hanni kom heeeeeeem!
Igår var jag ute med några av mina söta vänner. Vi var på Soldaten Svejk och åt. Jag åt gulaschgryta med KNÖDEL, det ni! Det var faktiskt gott, även fast det låter ganska så motbjudande.. hua! Vi drack lite öl och vandrade sedan vidare till Kellys. Varför hamnar man alltid där, HANNI? :P Men som tur var fick vi sitta och då är det faktiskt väldigt trevligt!

Nu ska jag fortsätta att vänta på Hanni.. vänta å vänta.. maaaaat!

Inga kommentarer: