15 oktober 2007

Maskeraden!

Åh, underbara helg. Man man aldrig få för många av underbara helger, inte sant?
Jag har myst och festat (som slampa, jävlar vilken fart det blir på en när man kliver i en roll?!).
Ja, måste ju nämna några ord om maskeraden iaf.. Men jag vill inte för Hanni har redan skrivit så fint, så läs hennes blogg, haha :)

Jag la iaf ut ganska så mkt pengar på min outfit som slampa och den vart faktiskt väldigt bra, så det var värt vartenda öre! Fick mkt komplimanger också, vilket gjorde det ännu roligare!
Förfesten blev hemma hos mej, brukar bli så, jag och Hanni e nog för lata för att förfesta nån annastans.. haha.
Den blev iaf bra, förutom en liten olycka, min hallspegel föll på något mystiskt vis ner på hallgolvet och splittrades... Så nu ser jag bara mej själv från midjan och neråt. Vet inte hur den hamnade trasig på golvet.. men men, nu måste jag iaf köpa en ny :( Men tack iaf Rickard och Anna som hjälpte till att städa upp!

Sen åkte vi limo-taxi in till stan och klev in snygga som vi var på festen och dansade som tokar och blev frälsta av en massa präster.
Sen glömde jag min väska på toaletten
..sprang runt och letade, men fann den inte... efter ett tag kom Jocke och sa att nån lämnat in den i baren, yaaay! Så jag fick till slut min väska tillbaka med allt innehåll. Tråkigast att bli av med hade nog vart kameran..för bilder e svåra att återskapa.. :/

1 kommentar:

Okänd sa...

Åh du va en LOVELY slampa! PUSS!