09 oktober 2007

Upphittat?!

Jag vet inte vad mitt problem är, men jag har börjat tappa bort en massa saker, som jag dessutom saknar otroligt mycket!

Hittills har jag tappat bort:
- Mina kill bill-skor. Knallgula som jag köpte i England. Hur tappar man bort ett par skor!? Dom var här förra helgen och nu är dom puts väck, nån som sett dom???
- Två av mina egengjorda halsband. Ett med snö-märket på som är grönt och ett annat som är lite rosa/lila med små fiskar på... gone gone...
- Ett par byxor, också inköpta i England. Jättesnygga kostymbyxor som kostade ganska mycket...Men jag har aldrig använt dom. Skulle sy upp dom, men nu e dom puts väck.

Jag blir lite rädd för mig själv.. hur lyckas jag ?!


2 kommentarer:

Okänd sa...

Hej sötis...
Va konstigt att du tappar bort saker!
Jag tappar bort mig själv.
:(
Love u snuttan, kraaaaam

Anonym sa...

Fråga hon Solbrith i AB söndag.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article318765.ab