04 juli 2007

Boule & Berså

I torsdags blev vi på jobbet bjudna på en utekväll på Bolue & Berså. Kvällen innehöll massor av grillad mat, öl, vin och glada människor. När man är ute med folket på jobbet är alltid stämningen så bra! Alla tycker om varandra även fast man kanske inte riktigt gillar varandra när man möts i korridoren, men det orkar ingen tänka på när alkoholen är inblandad.

Det blev några matcher boule, 3 stycken varav två vunna. Den statistiken tycker jag är helt ok faktiskt! Ni kan ju se mina snygga teknik här på bilden under :)

Jag insåg också att detta var min sista "pubkväll" med de här kollegorna. För någe mer party blir det inte innan jag slutar. Förutom att jag har bjudit in tjejorna till min balkong en kväll
i augusti, det ser jag fram emot!
Men jag får nog trevliga utekvällar med mina nya kollegor hoppas jag, dom verkar iaf väldigt snälla och gulliga!


Tobbe gömmer sej breve vackra jag ;)


Här spelas det seriöst! Dock ser hon breve ut som hon vill slå mej eller nåt..



Inga kommentarer: