13 juli 2007

5 Malin till Metallica!!

Faaaaaaaaaan vad bra METALLICA var igår! Så jävla klockrent! Alla låtar var underbart bra, även fast jag ärligt talat inte kände igen varenda en. När dom klev in på scenen första gången fick jag gåshud på hela kroppen och ögonen, om dom fick bestämma, ville svämma över av glädje! Men jag lyckades hålla in tårarna till slut, men det var inte lätt!

Det härliga med att se Metallica på scen är att dom själva ser så lyckliga ut. Det syns verkligen att dom tycker om det dom gör, och dom är jävligt bra på det också! Jag ville inte gå hem igår.. men man var ju tvungen. Nån gång måste det ju ta slut. Men om man ska tro Lars Ulrich så ska dom komma hit redan nästa år igen med en ny skiva... man kan ju alltid hoppas!

Dags att återgå till vardagen...

TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL IGÅR! HELT JÄVLA BÄST!

(Ursäkta mina svordomar, men ibland är det svårt att uttrycka sej utan dom...)

1 kommentar: