04 juli 2007

Blaj

Igår hade jag å min kära Hanni en helkväll! Vi lagade jättegod sallad, drack Aurora & Russian (Aurora hade namnsdag igår). Pysslade och gjorde nya smycken, prata massa skit och kollade på Tusenbröder del 3! En helkväll med Hanni är alltid så mysigt! Till slut somnade jag i hennes säng som ett litet barn. Det var skönt.. tills jag vaknade av att larmet på mobilen gick, bara att stiga upp.. suck!

Sen kom Gustaf och hämtade mej med bil. Skönt!

Nu sitter jag här och undrar varför man är pedofil. Hörde på nyheterna om att dom varnade om att lägga upp semesterbilder på sina barn, för de kunde lätt hamna i orätta händer. Men fy fan vad äckliga ni är jävla pedos!!!
Den här världen vi lever i är ju helt sjuk.. Sjuk sjuk sjuk SJUK!

Dags att jobba och tänka på annat?




Inga kommentarer: