07 januari 2010

Träna & träna

Idag tog jag min andra körlektion hos bilskolan. Det snöade och var lite halt, men det gick bra ändå. Idag körde jag Ringvägen bort till Zinken och sen ner till Hornstull, där snurra vi runt lite. Sen fick jag fickparkera och sen köra tillbaka. Man hinner inte så mkt på 45 min tyvärr.. Men det gick väl bra idag med!

Jag e bara så satans nervös hela tiden, min mage är iaf... då blir det ju jobbigare! Bättre om magen kunde vara lika lugn som min hjärna, då skulle de nog gå ännu bättre :)

Idag är det dags att gå tillbaka till rutinerna, träningen! Har inte tränat sen den 9 dec (som Jocke snokat upp i SATS-datorn, grrr). Så nu blir det till att börja om igen nästan, upp med flåset och fram med musklerna! Hejja Malin!


1 kommentar:

Thomas F sa...

Man kommer igen! Långa uppehåll e jobbiga 2-3 första gångerna sen är det bortglömt!