04 januari 2010

Härliga Härjedalen!



Åh så skönt de var med lite julledighet! Att få åka bort från storstan och inandas lite frisk Härjedalsluft. Inte alls illa! Minusgrader, sol, massa snö och jättegoa människor har jag fått tillbringa nyårsveckan med. Kan inte bli bättre!

Jag och Gustaf åkte lite skidor i tre dagar, utförs. Skickligheten satt i ännu, som att cykla. Var ju trots allt tio år sedan jag åkte utför senast! Så jag var lite nervös måste jag erkänna, men det gick galant! Gustaf som inte åkt utförs sen 80-talet var på samma nivå som jag, vilken tur! Han e ju egentligen en snowboard-kille, men han ville han fick inge sällskap så de fick bli skidor, bra för mej!

Nu ska jag bege mej ut till Södertälje och hejja på SSK!

1 kommentar:

GuZ sa...

Jag har åkt utför, men inte skidor! :)