07 maj 2009

VILL HA! (igen)

Var på Åhlens igår och letade efter nya solglasögon. Det är jättesvårt, för alla är så stora och fula! Och jag har smalt ansikte och långa ögonfransar, vilket inte gör det lättare. Varför är modet på glajjer så fult just nu?

Hur som helst, hittade jag ett par jag verkligen ville ha. Ett par fanns det kvar. Självklart vart dom lite repiga och så. Kan dom inte ha ett par framme som man får kladda på och prova och sen ha resten bakom disken så att man får ett par helt nya? Ska det vara så svårt.... ?
Jag la iaf undan detta par till fredag, kanske kan leva med lite repor.. det va ytterst få, men man vill ha nytt när man köper nytt, right?!

Iaf, såhär ser dom ur som jag hittade, måste ge mej ut på jakt efter dom! VILL HA! Kan nån ge mej?






2 kommentarer:

anni sa...

Hello!
Bra att du börjat läsa Twilight!! Det är fyra böcker.. Twiligt, New Moon, Eclipse och Breaking Dawn. Alla är helt underbara!

Sofi sa...

Coola :D

Du får kolla på andra Åhléns.. om inte annat så kan du ju fråga om du får lite avdrag eftersom dom är repiga..

Annars är ett tips faktiskt Coop.. var på Coop Forum här om dagen och dom hade ganska mycket fina. Vet inte om det kan passa dig men ändå :D tipsar!