18 maj 2009

En lovely helg!

I fredags hade vi lyxen att sluta tidigt från jobbet. Det var varmt och soligt ute, sådär så man blev glad! Då hämta jag Fia, tog en tur till Systemet å handla lite vin å öl. Sen kom Rickard. Å där satt vi å myste i solen på balkongen. Sen kom Gustaf och Fjompen också, ännu mer mys i solen!

Sen vid halv sju knatade vi ner till Debaser i Slussen och drack mer öl och drinkar, mums! En helt underbar eftermiddag/kväll som slutade galet tidigt vid elva. Men hade man börjat vid tre så var det kanske inte så konstigt...

I lördags satt jag hos frisören i fyra timmar. Lagom stel i nacken var man efter det.. Å inte ser man så stor skillnad heller, men det var iofs inte meningen :)
Sen åkte jag och min bror hem till mamma å drack vin, åt god mat och gick en mysig promenad runt Sickla Sjö. Härlig lördag!

I söndags tog jag och Älskling en promenad in till stan och uträttade lite ärenden. Bl a hittade vi ett balkongbord typ gratis bara ett kvarter hemifrån, som hittat!
Sen kom söta Jocke förbi och åt fetaost-sallad med oss. Sen var det skönt att lägga sig i soffan å kolla in Söndagsparty, mysigt program som är perfekt att slökolla på en söndagskväll :)

Bjuder på en fin bild på mig å love från Debasers uteservering. Jag tycker vi blir finare å finare ihop du å jag, älskar dig!



Inga kommentarer: