25 maj 2009

Rasta Louie

I helgen blev jag "påhoppad" av Rasta Louie.

RL: "Hello, how are you?"
Jag: "I'm fine thank you" (börjar gå vidare)
RL: Oh, don't go away, what's your name?"
Jag: "Malin, and you?"
RL: "Louie, call me Rasta Louie"
Jag: "Haha, ok" (försöker gå igen)
RL: "How come you never invited me to your home?" (HJÄLP!)
Jag: "´Cause I don´t know you??"
RL: "You don't have to know me, give me your number and I take you to reel reagge-party!"
Jag: "uhm, sorry, no thanks"
RL: "Why? You have to listen to reagge"
Jag: "I like rock... sorry..."

Osv... tjat tjat, jobbigt jobbigt.

Och så fortsatte han medans han följde mej vart jag än gick.. Han gick breve mig kanske 100 m. Han var otäck tyckte jag, gillar inte när främlingar pratar med en på de viset... och som grädde på moset hade han GULDTÄNDER.

Till slut gav han iaf upp och cyklade iväg. Den gatan ska jag hålla mej borta ifrån!