08 maj 2009

Star Trek

Jag trodde aldrig att JAG skulle gå och se en sån film, men jovisst. Igår var jag på smygpremiären av Stark Trek med Gustaf och Toba.
Jag måste erkänna att jag inte hade några höga förväntningar. Men så måste jag även erkänna att filmen vara ganska så bra!

Det var väldigt mkt pang pang och även mkt att hålla redo på för mej som inte sett ett enda Star Trek-avsnitt. Så ögonen blev lite trötta av att läsa all text som flimra förbi i snabb fart!

Men ja, den får en stark 3:a av mej, nästan nära en fyra faktiskt. Trodde aldrig att jag skulle tycka så om denna film, men så är det!

Så ja, kan nog faktiskt t o m rekommendera denna till dom som inte heller sett serien. Japp. Så gå och var lite nördiga och se Star Trek :)

2 kommentarer:

anni sa...

Bra att den är bra! Jag ska oxå gå och se den! =)

Oliwia sa...

Nice blogg Malin (A)
Kraam