17 januari 2011

Inlägg no.7 - En bild på något eller någon som har stor inverkan på mig

Behövs det en förklaring till varför det blev en bild på min karl i detta inlägg?

Isf – han är BÄST och UNDERBARAST (jag vet att man inte kan säga det, men i detta fall så passar det bra in), SNYGGAST, SMARTAST och allt annat som du kan tänka dej att en karl kan vara bra på!

En speciell sak jag har min kära karl att tacka för är hur han har peppat och hjälpt mig i arbetslivet. Utan honom skulle jag inte sitta där jag sitter idag med det roliga jobb jag har! Han har nästan lärt mig allt jag kan, han e lite som Baloo i "Djungelboken".
Tänk vilken lyx att ha en egen privatlärare, det är det inte alla som har.. och speciellt inte i kombination med att även är världens bästa sambo. Det ni!

Här kommer bilden, jag valde en lite speciell bild, eftersom att han är en speciell person, min karl.

Inga kommentarer: